Loja har ordet!

Alla inlägg under januari 2014

Av Louise Bertilsson - 3 januari 2014 21:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Louise Bertilsson - 3 januari 2014 08:45

När vagnen gungar och guppar sover Måns som bäst. Tröskeln in till vardagsrummet är därför väldigt bra när Måns är trött.


Syrran hjälper till. Såklart. 


 


Envis som hon är ville hon inte att jag skulle hjälpa henne att sänka handtaget på vagnen, hon ville ha precis som jag hade.... jaja, inte gjorde det mig något, men hennes armar blev nog lite möra efter ett tag. Men är man envis så är man... 


Av Louise Bertilsson - 2 januari 2014 21:21

Idag blev det många fynd på Lager 157 i Sågmyra! 


Jag hade kikat lite på deras hemsida och insåg att det fanns mycket jag ville titta närmare på. Jag var med andra ord laddad när vi kom dit! 


 


Kom ut med 2 stora påsar för sammanlagt 1500 kr så jag är supernöjd. Det fanns bra grejer till hela familjen, så det var en riktigt rolig shoppingdag! Inga köer heller så det var perfekt =)


Tack för sällskapet Anna och Samuel! Det är alltid lika trevligt. 

Av Louise Bertilsson - 1 januari 2014 15:45

Jag kom på att jag glömt säga vad jag tyckte om skumtomtarna med knäck-smak. Jag tyckte att de var helt okej, men det är nog inget jag kommer köpa igen. Föredrar orginalen, eller förra årets smak (polkagris tror jag det var, aja, god var den iallafall).


Det var iallafall kul att prova årets skumtomtesmak. Undrar vad de hittar på för rolig smak nästa år....?

Av Louise Bertilsson - 1 januari 2014 13:33

God jul-tavla. Tomtar. Julfiltar. Röda ljus. Röd duk. Julgardiner. God jul-hälsningar. Julkort vi fått.


Ja, julen helt enkelt.


Nu har jag tröttnat. Tröttnat på allt som har med julen att göra. Jag älskar julen - fram till och med annandag jul, för sen är den slut och då vill jag ha tillbaka mitt vanliga hem igen, så som jag VILL ha det, inte så som jag förväntas ha det med röda detaljer och tomtar varstans. 


Och nu är det till och med nytt år, vi börjar om på nytt och då städade jag bort julen. Allt med julen städades bort. Och det blev så fint! Så vi igen. Det känns rent när det röda kommer bort. Jag gillar rött egentligen, men mest INNAN julen, då man väntar, myser och pysslar. Älskar december månad på det viset. Det är mysigt i väntan på julen och allt som hör till. 


Vi har inte jättemycket julpynt, men det lilla röda är borta och  nu känns det såå bra!


Hej då julen, vi ses igen vid första advent. Då ska allt fram igen, och då ser jag fram emot det för då har man allt december-mys framför sig. 

Av Louise Bertilsson - 1 januari 2014 12:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Louise Bertilsson - 1 januari 2014 12:07

Vi fick napp alla 3 samtidigt! =)


 


Det här spelet blev verkligen poppis! Det spelas i stort sett varje dag. Och Ida har blivit riktigt duktig på att få napp. Hon har tränat in rätt fisketeknik. 



Av Louise Bertilsson - 1 januari 2014 07:57

Jag förstår inte varför det blir frågetecken när jag gör hjärtan när jag bloggar med mobilen.... så med andra ord är frågetecknet i förra inlägget ett hjärta.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards