Loja har ordet!

Alla inlägg under juni 2010

Av Louise Bertilsson - 2 juni 2010 12:33

Blir lite full i skratt när jag kollar mig själv i spegeln eller i ett fönster. Det är nämligen så att jag liknar en campande turist.


Solglasögon och solhatt.


Kanonskönt att ha på jobbet när vi är ute hela tiden, det spar på huvudet och ögonen ganska rejält.


Och man får bjuda på att man ser lite väl svensk ut. Det är det absolut värt.


Vem vet? Det kanske kommer en bild på mig som turist.. =)

Av Louise Bertilsson - 2 juni 2010 12:29

Ännu ett inlägg om att jag är med i tidningen. Falskt alarm igår, men idag är det sant. Jag är tydligen med i tidningen idag istället fick jag reda på av en arbetskamrat som har den aktuella tidningen. Där ser man, hur det kan bli.

Av Louise Bertilsson - 1 juni 2010 17:09

Jag som trodde att jag var med i tidningen idag.. men så var det tydligen inte.

Undrar varför? Är bara med på nätet (länken dit finns i förra inlägget).

Av Louise Bertilsson - 1 juni 2010 07:53

Igår när vi var i lekparken kom det en kvinna från DD och frågade vad vi tyckte om det nya projektet i Smedjebacken (att temperera en del av vattnet i sjön samt bygga en stugby).


Resultatet blev följande i dagens tidning:

http://www.dalademokraten.se/sida/id/123057/


Inte världens vackraste bild, men men...

Och dessutom har de stavat fel på Sabinas efternamn, jag förstår faktiskt inte hur det ska kunna gå till när hon fick godkänna stavningen som kvinnan hade skrivit.

Men ändå blir det fel... suck..


Nu har jag inte tid att sitta här nå mer, måste göra mig i ordning för jobb. Äta frukost och sen cykla iväg.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards