Loja har ordet!

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Louise Bertilsson - 1 februari 2011 19:31

Till Ludvika idag efter jobbet. Handling på Willys stod på schemat, men även att gå till Länsförsäkringar för att köpa en ny brandvarnare. Våran ena hade nämligen batterierna gett upp i, och det skulle kosta lika mycket att köpa tre nya specialbatteier som att köpa en ny brandvarnare med vanliga batterier. Valet var inte så svårt. Nu är den till och med monterad och provkörd (dock bara på testknappen, ej med riktig rök... hehe).


Nu blir det en dusch, sen tv. Bygglov och Sofias änglar. Bara byggprogram idag.

Av Louise Bertilsson - 1 februari 2011 12:30

Bidde inget inlägg igår av nån anledning. Men nu skriver jag ett litet inlägg istället. Sitter på jobbet och har rast. Lugnt och skönt.


Det blir nog inte intressantare än så... men nu har ni iallafall fått ett livstecken från mig.


Prinsessan gör sig också påmind med jämna mellanrum. Det är ett lugnande tecken att få känna hennes närvaro =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards