Loja har ordet!

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Louise Bertilsson - 3 februari 2011 17:33

Idag var det en sån där dag där man helst skulle ha haft skridskor på fötterna. Vi var ute med barnen en stund på förmiddagen, men pga halkan så gick vi in mycket tidigare än vad vi brukar. Men lite luft på näsan fick vi iallafall. Skönt. Fick order från min ena jobbarkompis att stanna inne, men jag ville ut en liten stund. Okej då sa hon, men då får du hålla dig på snön så du inte ramlar.


Meningen var att jag skulle cykla till jobbet idag (bilen skulle Anders ha), men det fick jag inte för Anders . Fick istället skjuts av en jobbarkompis. Jag erbjöd mig att gå nerför backen och ställa mig vid vägen och vänta på henne så hon skulle slippa åka upp på berget, men nej. Det gick hon inte med på pga halkrisken.


Tack alla för omtänksamheten ni visar mig och min mage! Det värmer verkligen att ni bryr er om ska ni veta =)


Anders hämtade mig efter jobbet. När vi rullade in på garageuppfarten sa han att mascaran han köpte till mig idag ligger i handskfacket. Jag öppnar och gissa vad det första jag ser är?! Jo, inte mindre än 4 pingvinstänger (och en mascara förstås)!! Pingvinstänger tillhör nämligen en av mina favvosar just nu. Tack gubben för att du tänker på mig!! Det är kärlek det!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards