Loja har ordet!

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Louise Bertilsson - 2 februari 2011 16:08

Det är inte alltid kul att sluta tidigt från jobbet inte. Har tråkigt. Långtråkigt. Vet inte vad jag ska hitta på. Tvätten är redan bortplockad och jag har ingen motivation eller lust till att göra nåt egentligen. Och det är tråkigt det också.


Och inte vet jag vad vi ska äta för mat ikväll heller... bara elände idag.. nej då, så illa är det inte, men det är inte kul när det är tråkigt och menyn gapar tom.. igen.


Tur att internet och facebook finns så att man kan slå ihjäl lite tid med sina vänner. Tjåla lite på chatten är inte det sämsta när man har tråkigt... =)

Av Louise Bertilsson - 2 februari 2011 14:22

Börjar få en föraning om våren redan. Vårkänslor. Solen skiner från en klarblå himmel, det är plusgrader ute och snön börjar smälta. Kan det vara vår på gång månne, eller är det bara lurendrejeri?

Av Louise Bertilsson - 2 februari 2011 14:19

Tänk vad glad man kan bli åt att hitta en skvätt grädde i kylen. Hittade den nämligen igår kväll och tänkte genast att den måste jag bara använda imorn. Och gissa till vad.... Jo precis, inget indre än en semla!


Så nu har jag precis knåpat ihop en smarrig semla som jag ska äta till fika om en liten stund. Man får leta länge efter något som är godare än just hemgjord semla!!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards