Loja har ordet!

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Louise Bertilsson - 10 februari 2011 14:02

Måste bara säga att jag har upptäckt hur bra det är med en maggördel när man är gravid. Den är verkligen guld värd.


Igår när vi var ute på jobbet på förmiddagen kände jag att det drog lite kallt åt magen. Inte bra. Överdragsbyxorna måste jag nämligen ha lite neranför magen så att det inte trycker obehagligt.


Men så kom jag på att jag har en maggördel i ull hemma som jag har fått av en snäll mamma på jobbet. Den kom väl till pass idag. Satte den utanför överdragsbyxorna så att det inte skulle glipa och vara obehagligt. Och vips så kändes allt mycket bättre.

Magen var varm och go när vi kom in (och då ska tilläggas att det blåste mer idag och var kallare än igår)! =) 


Det enda negativa med alla dessa specialgrejer är att det tar en himlans tid att klä sig. Det tar tid i vanliga fall när magen är i vägen, det är fruktansvärt svårt att böja sig ner och t.ex knyta skorna (speciellt högra). Anders vet hur svårt det är för mig för han brukar få agera min personliga assistent när vi är hemma. Det underlättar enormt att slippa böja sig. Så det är inte så konstigt att det tar tid att komma ut när man är på jobbet. Pjuee..

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards