Loja har ordet!

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Louise Bertilsson - 23 februari 2011 19:13

Jo tack, det börjar ordna upp sig nu känns det som. Igår började jag så sakterliga äta lite annat än bara vatten. Och idag har det gått riktigt bra faktiskt. Än så länge är det fortfarande små tuggor/portioner under lååång tid för att inte magen ska få en chock. Och det funkar. Men vattnet är min stadiga kompanjon fortfarande. Hela tiden när jag rör mig i huset så har jag min trogne följeslagare med mig: vattenglaset.. för dricka är det allra viktigaste vid magsjuka (och all annan sjukdom i och för sig, men speciellt vid magsjuka när man förlorar mycket vätska)!!  


För er som inte vet så drabbades jag av nån slags magsjuka (troligtvis vinterkräksjukan) i lördags, vilket var den sämsta tajmingen man kunde ha eftersom det var våran bröllopsdag. Men men, man får ju se det positivt: jag klarade mig i kyrkan iallafall! Men bröllopstårtan hann jag tyvärr aldrig smaka =(

Men min gulliga man har fryst in en stor bit till mig som jag ska få sen när jag blir frisk så jag inte blir helt utan livets viktigaste tårta!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards