Loja har ordet!

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Louise Bertilsson - 22 februari 2011 19:46

Nu har jag haft en rejäl brottningsmatch med min beslutsångest. Frustration över att inte kunna välja, men efter mycket om och men så har jag kommit fram till hur det ska bli och vilka kort jag tänker välja.


Trist att ingen hjälpte mig som jag bad om... men men, fick telefonhjälp av mamma samt hjälp av Anders (förstås)! Så nu tror jag att jag har kommit fram till ett beslut som känns bra. Även fast många bilder är jättefina, och att man kan tänka sig många bilder som förstoring så är det ändå inte förrän man känner den där rätta känslan som det känns som rätt beslut. Jag måste känna för att kunna besluta nåt rätt. Och det är inte alltid så lätt att trolla fram den där känslan.. Därav frustration och tårar (säkerligen blandad med ett par graviditetshormoner också). Hellre vela och fundera ett tag extra än att förhasta sig. Nu känns det bra.

Av Louise Bertilsson - 22 februari 2011 09:00

Gör inget annat än tittar på bröllopskorten känns det som. Njuter av att få uppleva den underbara dagen om och om igen OCH samtidigt så försöker jag välja bild till försoring, men det går bara inte... det finns jättemånga fina, och hur jag än gör så blir jag inte nöjd. Dumma beslutsångest... Jag blir tokig snart!


Så... vilken tycker du är finast av de som ligger på bloggen, vilken skulle passa bäst som färgförstoring? (räkna även med den jag har i profilbilden längst upp till höger som ett förslag).

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards