Loja har ordet!

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Louise Bertilsson - 5 februari 2011 15:58

Anders har stängt in sig med en slipkloss och en grovdammsugare i barnrummet.

Det kommer dammas rejält nu, men det är oundvikligt när man ska slipa spackel på väggarna.


Ska bli skönt sen när allt är färdigslipat så att vi kan börja tapetsera!

Av Louise Bertilsson - 5 februari 2011 13:18

Vi har fått mycket gjort idag. Anders var till Humboberget med allt möjligt bråte på förmiddagen, och då var jag hemma och städade och plockade med diverse.


Börjar få ordning på bland annat förrådet nu. Skönt att rensa och organisera. Backsystem och hyllsystem är suveränt bra!! Det är som jag alltid har sagt: ett förråd (eller liknande) behöver inte vara snyggt, men det ska vara praktiskt och organiserat så att man lätt hittar det man söker. Och nu börjar vi komma dit och nå målet om ett organiserat förråd.

Av Louise Bertilsson - 5 februari 2011 13:12

Nemen. Vad hände egentligen? En morgon utan att jag behövde spy... Konstigt. Efter att ha spytt varje morgon (med några få undantag) i 20 veckor så känns det jättekonstigt att inte behöva göra det idag. Och igår spydde jag bara lite lite.

Det kanske är på väg att vända? Även fast det har blivit en del av mina morgonrutiner så skulle det kännas bra att få äta frukost tillsammans med Anders istället för inne på toaletten. Men man ska inte ropa hej för högt innan det har varit flera mornar utan spyor... men kanske så...

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards