Loja har ordet!

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Louise Bertilsson - 14 februari 2011 16:00

14:e februari idag. Alla  -dag.


Vill uppmärksamma dagen med att ge Anders, familjen, släktingarna, vännerna och arbetskamraterna en kram! Och så vill jag (om jag kunde) ge prinsessan många bamsestora kramar. Men det får vänta några månader till... Men jag kan klappa henne och skänka henne EXTRA många tankar på alla  -dag. Det är hon värd!!


Man kan inte få nog med kramar. Tänk vad mycket en kram betyder egentligen - det betyder såå mycket om det kommer från rätt person. En sån liten gest som kan ha så stor innebörd. Häftigt egentligen! =)


Det är förresten 2 år sedan jag började skriva blogg nu. 2 år exakt på dagen. Tänk vad fort tiden går! Det är fortfarande jättekul att skriva och även fast det ibland inte handlar om nåt vettigt så skriver jag ändå.... Det blir lite som när man skrev dagbok när man var yngre, känner liksom det där behovet av att få berätta och skriva av sig lite... och så länge jag känner så så tänker jag fortsätta med det, även om det ibland inte handlar om något speciellt.


Nu ska jag gå å kramas lite med världens bästa som borde komma hem vilken minut som helst!


Kram på er alla "mina" och glöm aldrig att störst av allt är kärleken!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards