Loja har ordet!

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Louise Bertilsson - 24 februari 2011 17:19

Pussel är bra tidsfördriv - och dessutom väldigt roligt när man hittar ett man gillar!


Är inne och samlar energi idag och låter magen komma i form igen. Tycker själv att jag har varit duktig på att äta så det har verkligen hänt grejer, och snabbt också får jag lov att säga.


Men det märks att jag har mindre energi än vanligt, för direkt när jag höjer hastigheten här hemma så tar det emot och blir jobbigt. Det gäller att ta det lugnt tills kroppen återhämtat sig helt. Och då är pussel väldigt bra! Har lagt ett 500-bitars pussel idag. Perfekt antal bitar tycker jag (speciellt när det föreställer något annat än landskap eller nåt annat enfärgat... för då är det tråkigt - det ska vara hyfsat lätt att urskilja vart bitarna ska sitta, det är då det blir roligt!)


Nu ska det skalas potatis och kokas fisk - snäll mat mot magen.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards