Loja har ordet!

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Louise Bertilsson - 11 februari 2011 18:38

Det här med vårkänslor visste vi ju fanns, men vinterkänslor? Njaee...


För bara ett par dagar sen infall sig vårkänslorna i kroppen på mig, och säkerligen många fler.


Men igår och idag har dessa känslor helt plötsligt förvandlats till värsta vinterkänslorna. Mycket mycket mycket snö har det kommit (närmare 3 dm tror jag visst bestämt). Onödigt kan man tycka.


Det var till och med en pojke på mitt jobb som undrade om tomten kommer snart. ICKE! Inte riktigt än får vi verkligen hoppas!! Men det är inte lätt för ett barn (utan tidsuppfattning) att hålla koll på det när det helt plötsligt börjar snöa så mycket igen. Hehe.


Anders har skottat snö som en tok idag. Duktigt, och ett rejält träningspass fick han på köpet. Nu är det iallafall snyggt och fint på våran uppfart.


Blir en promenad snart. Känner att jag vill ut en stund trots de 11 minusgraderna som termometern visar. Har inte varit ute nåt på jobbet idag nämligen eftersom vi haft planering hela förmiddagen och barnen har varit på de andra avdelningarna.

Man känner hur huvudet saknar att vara ute, man vänjer sig snabbt med frisk luft varje dag!


Så nu tänker jag alldeles strax klä på mig rejält å sen gå ut och lufta min näsa lite!


Ha en trevlig kväll allihopa, och ha ett riktigt mysigt fredagsmys, för det tänker jag ha sen när jag kommer in i värmen igen! =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards