Loja har ordet!

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Louise Bertilsson - 6 mars 2012 19:06

I söndags bestämde jag mig för att jag och Ida skulle åka till öppna förskolan idag. Det var längesen vi var där och vi tänkte åka även om vi inte fick sällskap av nån vi känner. De har även flyttat "öppnis" och öppnade det nya placet den 1:a mars. Så jag såg fram emot dagens besök. Men nej, planerna skrotades ganska snabbt när jag fick veta att de hade flyttat fram öppningen till nästa vecka. Så vecka 9 och vecka 10 är det tydligen stängt på öppna förskolan. Och vi fick vara hemma och roa oss bara vi två.


Bättre lycka en annan gång.


Vi gick och mötte Anders när han slutade jobbet. Sen efter mellis bar det av till Ludvika för veckohandling på Willys. Jag och Ida gick även på stan när Anders uträttade lite andra ärenden på Lyviksberget. När vi åkte hem hade vi en övertrött bebis med oss som inte alls tänkte somna. Hon somnade dock ganska snabbt i vagnen när vi kom hem. Trött bebis behövde verkligen sova kan man säga!!


Nu sitter vi i soffan och kikar på gårdagens avsnitt av Familjen Annorlunda, de familjer som har på tok för många barn enligt min mening. Men det är ändå kul att se. Anders sitter  skrattar åt Ida som bokstavligt talat kramar soffan! Japp, du läste rätt. Hon kramar soffan, tokfia =)


Oooops, nu ramlade hon... men inte är hon sur för det, hon halvligger å gapskrattar!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards