Loja har ordet!

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Louise Bertilsson - 11 mars 2012 20:56

Promenaden idag gick förbi nya öppna förskolan för att kika in i fönstren. Såg fram emot besöket på tisdag. Men. På dörren satt en lapp om att öppningen är framflyttad ännu en vecka. Så vi får vänta till den 19:e innan vi kan åka och leka. Tur att vi gick dit idag å kikade, hade inte varit så kul om jag och Ida hade åkt dit på tisdag och upptäckt att det varit stängt.


Annars har det varit en lugn helg hemma med familjen. Skönt att inte ha en massa måsten att göra hela tiden. Anders har skrivit lite inför utvecklingssamtalen och Ida har varit med å läst hans papper. Hon har läst dem jättenoga, de är ihopknölade och inte alls raka längre. Ida är duktig på att läsa =)


Förresten, kom på att jag har glömt berätta att i fredags när Anders var på jobbet tyckte han att det lät konstigt i hans ficka. Han kände med handen och fick upp en av Idas rosa barbapapa-skallror. En fripassagerare som ville vara med pappa en dag på jobbet, hihi =)

Av Louise Bertilsson - 11 mars 2012 09:08

Alla har följt Mello, melodifestivalen. Jättemånga statusuppdateringar har handlat om det. Men inte vi. Gillar det helt enkelt inte. Men jag kan ändå säga att rätt låt vann!  Youtube är kalasbra när man snabbt vill sätta sig in i vilka låtar som är med i finalen, och det gjorde vi. Vi youtubade och lyssnade. Och bildade oss en uppfattning ganska snabbt. Vi tyckte att Loreen var klart bäst. Så det var inte mer än rätt att hon vann. Bra röstat!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards