Loja har ordet!

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Louise Bertilsson - 14 mars 2012 20:10

Onsdag idag. Veckans långa dag. Anders lång-jobbar-dag.


Vi roade oss så gott vi kunde jag och Ida, som vanligt. Lekte inne mellan sovningarna och matningarna. Busat och myst. Tagit en promenix i blåsten som emellanåt blev helt vindstilla och varmt! Efter mellis begav vi oss till lekparken här bredvid för att inta en gunga. Ida skrattade högt direkt hon sattes ner i gungan och fick lite fart. Hon tycker att det är riktigt roligt att gunga! Det lyser om henne när hon sitter i den stora gungan. Det är jättekul att se att hon har kul, mammas allt.


Anders är nere och nattar prinsessan nu, och jag passar på att uppdatera bloggen lite. Hade egentligen inget speciellt att skriva, men ett livstecken är det iallafall.


Snart är det helg igen, tiden går sjukt fort. Men det är ljust ute i allafall och det är skönt, speciellt när två av familjemedlemmarna går upp mellan 05.30 och 06.00 varje dag. Det är helt ok bara man fått sova på natten, vilket vi oftast får. Och det tackar vi för!


Apropå att tacka så vill jag rikta ett särskilt tack till Jannice - tack!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards