Loja har ordet!

Alla inlägg under oktober 2009

Av Louise Bertilsson - 2 oktober 2009 18:15

Idol kl 20.00-21.30


Kvalfinal.


Det ska bli spännande att se vilka wildcards juryn har valt.

Hoppas att de har valt rätt!!


Apropå rätt och fel så tycker jag att rätt personer har gått vidare både i tisdags, onsdags och igår. Men inte i måndags, jag tycker faktiskt att Eddie Razaz och Nicklas Hocker skulle ha gått vidare. Men men..


Hoppas att Eddie är ett av wildcarden. Och så hoppas jag på Moa Carlebecker och Clara Hagman..

Den 4.e och sista vet jag inte vem jag hoppas på, faktiskt.


Den som väntar får se...

Av Louise Bertilsson - 2 oktober 2009 13:59

Slutade 13 idag, men det känns som att dagen har varit lång. Eller ja, det kanske var fel ord.. Intensiv är nog det rätta ordet.


Jag och en till personal har varit själva på våran avdelning idag.

Men barnantalet har inte varit så stort så för den skull har det gått bra.

Det handlar till stor del om VILKA barn det är.

Och idag tror jag att alla busungar var samlade hos oss... Intensivt.

Har kännt mig som en hund som inte har gjort nåt annat än att skälla.


Så nu är jag välförtjänt av helg!!

Av Louise Bertilsson - 1 oktober 2009 19:59

Insåg nyss att vi har tagit ett stort steg in i oktober månad.

Den höstmånad som brukar gå fortast eftersom det är mycket som händer.


Idol nästa!

Av Louise Bertilsson - 1 oktober 2009 18:49

Idag har det varit en sån där dag man helst skulle vilja hoppa över. Sudda ut och radera. Men det går ju inte.


Kallt ute.


Nautilus efter jobbet idag. Gick tungt, men vi var ändå där och gjorde vårt bästa.


Idol och Lyxfällan i kväll.


Men innan jag intar soffan så ska jag tvätta håret och välja kläder till imorn. Börjar nämligen 06.30 så då gäller det att allt klaffar!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards