Loja har ordet!

Alla inlägg under november 2009

Av Louise Bertilsson - 15 november 2009 19:25

Gjorde ett rejält arrangemang med tallris i en kruka som jag ställde vid ytterdörren. Det var inte så pluttigt som många andra har, jag gillar när det är stort. Nöjd.


  




Av Louise Bertilsson - 15 november 2009 18:55

Nu har jag flyttat löv en tredje gång. Så nu tror jag faktiskt att det är klart. Men det var ärligt talat lite svårt att avgöra med tanke på att jag var ute i mörkret med enbart en ficklampa som ljus. Vi får se imorn om det måste finjusteras nånstans... =)

Av Louise Bertilsson - 15 november 2009 18:55

Nån som vet vart man kan köpa denna krydda?


Av Louise Bertilsson - 15 november 2009 10:45

Fick se på facebook att de har gått och gift sig!! (men det visste jag ju redan, men har hållit det hemligt).


Grattis Petra!!


Blir svårt att vänja sig med att du har ett annat efternamn, men det ska nog gå.

Är SÅÅ glad för eran skull, hälsa familjen!


Av Louise Bertilsson - 15 november 2009 10:40

Städning pågår just nu hemma hos oss.


Dammsugning, toalettstädning, tvätt, disk och lite annat plock.. så nu blir det nog fint igen! =)

Av Louise Bertilsson - 14 november 2009 22:30

Det blev som jag trodde, snön låg inte kvar många minuter förrän det började regna. Nu är all snö borta. Igen. Trist.

Av Louise Bertilsson - 14 november 2009 10:11

Enligt mig är idol redan avklarat.


Tove SKA vinna och Mariette ska komma 2:a.


Jag ser ingen annan utgång än detta för de här tjejerna regerar!


Jag vet att många gillar Erik, men inte jag..


Rätt person åkte ut igår. Och sen är det bara att plocka de andra en efter en tills Tove och Mariette står som finalister i december.

Av Louise Bertilsson - 14 november 2009 10:03

Sjunger:

Jag ser det snöar, jag ser det snöar

Det var väl roligt hurra


Hoppas att snön får ligga kvar nu så att det mörka försvinner. Eller så behöver det inte snöa alls förrän till advent och så ska det ligga till sportlovet v.9

Sen får det gärna försvinna illa kvickt för då har man tröttnat.


Det värsta med att det börjar snöa redan nu är att det smälter bort igen.


Hatar slask men snö är mysigt!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards