Loja har ordet!

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Louise Bertilsson - 4 december 2011 09:57

Gårdagen var mycket trevlig. Vi hade nämligen lunchbesök av bästa Anna och Samuel! =) Anders lagade jättegod mat (mos, köttfärsbiffar och brunsås) och vi hade allmänt trevligt.


När Ida sov sin eftermiddagslur så bakade jag och Anders. Snickersrutor bidde det och de var sannerligen mycket mycket smarriga! =)


Kvällen ägnades åt film, Trolljägaren, en norsk film som inte var nåt att ha... den va seg och jättemörk. Det var inte ens spännande för man såg ingenting pga allt mörker.... nej, inte en bra film.

Av Louise Bertilsson - 4 december 2011 09:27

4:e december idag. Andra advent, men det var inte det viktiga idag, det är nämligen min lillebrors födelsedag idag. Din dag! Din 25-årsdag. Hihi... lillebror är inte så liten längre, men du kommer alltid att vara min lillebror =) Din födelsedag vill jag uppmärksamma med ett alldeles eget inlägg. Många grattiskramar till världens bästa lillebror!


Ida hälsar också till världens bästa morbror på födelsedagen. Grattis!


Vi ses senare idag =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards