Loja har ordet!

Alla inlägg den 30 december 2011

Av Louise Bertilsson - 30 december 2011 20:46

Dag-Otto. Man blir glad av att höra honom.


Fick tips om det här klippet och jag vill gärna dela med mig, man blir som sagt glad. Det går inte att låta bli att dra på smilbanden... =)


http://www.youtube.com/watch?v=XfkKnN0Yf0c

Av Louise Bertilsson - 30 december 2011 18:17

Än finns det hopp. Kan nämligen meddela att jakten är slut. Jakten på ljusstakar alltså. Har nämligen hittat superduperfina ljusstakar idag som fick följa med mig hem. Gillade dem vid första stund. Äntligen hittade jag ljusstakarna med stort L, det jag har letat efter i flera dagar nu på alla möjliga affärer både i Borlänge och Ludvika... utan att hitta nåt som föll mig i smaken... Men nu, idag hittade jag dem: på Nisses här i Smedjebacken. Avslutade ljusstaksjakten med att leta på hemmaplan och vips, där står de och är ämnade för oss. Så fina!


Längtar nästan till nästa adventspynt när vi får sätta upp våra fina stakar i vardagsrumsfönstret. Hihi =) Vi får alltså vänta lite innan vi får njuta av dagens inköp... men då du, då ska vi bannemej njuta =)


Och tack mamma och pappa för shoppingsällskapet, det uppskattas enormt!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards