Loja har ordet!

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Louise Bertilsson - 13 december 2011 14:15

Just nu i denna minut är det ett sånt där häftigt datum och klockslag igen. År 2011. Månad december, alltså 12. Dag 13. Klockan 14:15. Det blir ju: 111213 14.15 Och egentligen går det ju att få till även sekundrar, så det blir ju 111213 14:15:16... hihi


Ett helt meningslöst inlägg egentligen, men har man tråkigt så har man... Ida sover... och jag vilar mig i form. Mår mycket bättre idag, men det märks direkt när jag gör nåt (går inne bara) så är det jobbigt och jag känner mig varm. Är inte helt i form än, men jag jobbar på det.

Av Louise Bertilsson - 13 december 2011 13:45

Det är en stolt mamma som kan meddela att Ida har börjat vända sig med flit från rygg till mage!! Hon vände sig nån gång när hon var mindre också (typ 4 månader kanske), men då var det av misstag. Men i söndags började hon vända sig med flit, flera gånger på rad till och med. Det riktigt syns att hon vet vad hon gör. Och hon gör det bra. Och är jätteglad och lycklig när hon lyckas! =) Det värmer verkligen i mammahjärat när hon är så duktig!

Av Louise Bertilsson - 13 december 2011 09:21

Lucia idag. Inställt för våran del.

Jag och Ida hade nämligen tänkt åka till mitt jobb på Luciafirande nu på morgonen med Luciatåg och Luciafrukost på min avdelning. Men jag är fortfarande sjuk, så det ställdes in. Tyvärr. Vi hade sett fram emot det - att få träffa alla föräldrar, barn och personal och tjåla lite. Och visa min prinsessa förstås =) 


Jag hade förberett Idas fina tomteklänning med luva, men nu får hon vänta till jul innan hon får vara söt liten tomtenissa, världens sötaste lilla tomtenissa förstås =) Sjukdomar kan man inte rå för, men det är så trist att det infaller vid fel tidpunkt.. nu!! =(


Nu gör jag allt som står i min makt för att bli bra tills imorn så vi kan vara med på Luciafikat hemma hos Sandra och Isac!


Krya på mig


Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards