Loja har ordet!

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Louise Bertilsson - 7 maj 2012 17:18

Igår när Ida sov förmiddag var jag och Anders ute vid frigge och grejade. Vi hjälptes åt att sätta ett par golvreglar. Anders la även markduk och singel under hela frigge.


När vi promenerade efter lunch var Anders hemma och fortsatte greja, och när vi kom tillbaka var alla golvreglar på plats, alla utom en, men den sattes dit ganska snabbt den också. Nu sitter alltså alla golvreglar, men alla skruvar är inte där än. De sitter fast, men det måste skruvas mera.  


Idag efter mellis gick jag och Ida ut. Ida lekte lite på gräsmattan med diverse pinnar, gräs och löv. Och jag tog skruvdragaren och skruv och fortsatte skruva golvreglar. Hela tiden var jag övervakad av den bästa arbetsledaren, eller njae, den sötaste iallafall, hihi =)


Det går framåt! Riktigt bra framåt enligt planen. Om sanningen ska fram ligger vi faktiskt före planen, och det är skönt när det är så. Det gäller att passa på när andan faller på och när vädret tillåter. Så det gjorde jag idag - passade på.


Sen när jag hade skruvat en liten stund gick vi till lekparken och gungade. Ida skrattade redan på vägen dit när jag sa att vi skulle gå å gunga =) Och hon skrattade högt när hon väl satt i gungan och gungade fram och tillbaka, fram och tillbaka. Gungeligung. Gungeligung. Tänk att det kan vara så kul att gunga, hihi =)

Av Louise Bertilsson - 7 maj 2012 08:06

Min mamma har namnsdag idag, så ett eget litet inlägg fick det bli.

Ett stort grattis på din namnsdag bästa mamma och många grattiskramar förstås!


Ringer lite senare skulle jag tro ;)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards