Loja har ordet!

Alla inlägg den 1 november 2012

Av Louise Bertilsson - 1 november 2012 22:18

Vi upptäckte ett nytt tv-program nu i veckan, nämligen polisskolan. Ett lättsamt program som handlar om just en poliskola. Eleverna är kändisar. Det var ett roligt program tyckte vi. Inget speciellt egentligen men ändå roligt. Bra helt enkelt. Om vi kommer ihåg ska vi fortsätta se det.

Nu är det sova som gäller. Bidde visst ingen tidig kväll; snarare tvärtom... Fastnade framför tv:n.....igen.... Natti.

Av Louise Bertilsson - 1 november 2012 15:51

Cykeln fick det bli idag å det var riktigt skönt. I alla fall på väg till jobbet. Hem var det motvind så det gick lite trögt... Men men. Hem kom jag ju till slut.

Man kan väl kanske säga att det var lite motvind på jobbet idag också. Hade räknat med att sluta ett eftersom jag öppnade, men så blev det alltså inte. Tyvärr. Det hade blivit nån schemamiss så nån fick lov att stanna. Nån blev jag.

När jag kom hem efter motvindscykelturen gick Anders ut för att duscha bilen. Så nu står han snart i garaget å är både ren å glad.

Å jag är trött. Blir kanske en tidigare kväll ikväll. Eller inte. Tröttheten här ju tendens att gå över när det är dags att krypa ner under täcket...

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards