Loja har ordet!

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Louise Bertilsson - 5 november 2012 20:11

Måndag idag. Början på veckan... skulle behöva helg faktiskt. Japp, redan. Den här helgen som var, var inge vidare när jag inte mådde bra. Hade inte ork att göra det jag ville. Jag gjorde det jag borde även fast det var tråkigt: vilade.


Jobbdagen idag har varit bra, förutom det eviga bankandet. Det pågår nämligen en takrenovering på yttertaket på våran avdelning så du kan ju tänka dig att det låter en hel del. Bank bank, och gubbar som går omkring där uppe. Hela dagen har det pågått, och fler dagar blir det. När jag kom hem idag kändes det som att det fortsatte att banka i huvudet på mig. 


Så takrenoveringen är ännu en anledning till att jag längtar till helgen. Fast först kan det få bli fredag faktiskt, för då har vi guldfredag med planering. Och till råga på allt slutar jag 1 då, så det blir en bra start på veckans weekend =)


Vi lyxade till kvällsmaten med tacos idag. Vardagslyx! 

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards