Loja har ordet!

Alla inlägg den 3 november 2012

Av Louise Bertilsson - 3 november 2012 18:28

Fredagskvällen var supertrevlig. Jag spenderade kvällen tillsammans med mina jobbarkompisar! Tack för igår flickor =)


Lördagsmorgonen var dock inte lika trevlig. När jag kom upp märkte jag att jag inte mådde helt bra. Kände mig matt i kroppen, hade lite ont i lederna och  misstänkte på en gång att febern var på g. Började även frysa på det där feberliknande sättet som jag känner igen att jag alltid brukar göra när febern stiger. Och japp, febern fanns där. Inte mycket, men tillräckligt för att jag skulle vara påverkad. 


Lite ont i halsen på det också gjorde att dagen har varit lugn. Väldigt lugn. Har legat i soffan så fort tillfälle getts. En bra deckare har då gjort mig sällskap. Och ibland även en underbar liten dotter. Men hon var inte riktigt lika still som boken ;)


Misstänker att även söndagen blir lugn - skulle bli förvånad annars faktiskt. 


Nu blir det strax soffan med levande ljus och lite gotte att äta. Anders får lägga Ida idag också så jag kan kura ner mig i soffan under filten med boken igen. Vila var ordet. 


Krya på mig. 

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards