Loja har ordet!

Alla inlägg den 9 november 2012

Av Louise Bertilsson - 9 november 2012 16:16

Fredag idag. Guldfredag till på köpet. Planering på min avdelning alltså. Vi har fått mycket gjort, mycket diskussioner och annat. Sånt som man behöver tid till. Sånt där som hör förskolan till men som indirekt inte har med barnen att göra. I slutändan har ju förstås allt med barnen att göra, men det är ju vissa saker som är runt omkring också och de behöver också göras. 


Ytterligare ett plus med guldfredagen var att jag slutade 13! Och det gör ju inte dagen sämre precis.


En sak som dock gör dagen lite sämre var att Anders ringde imorse och sa att Ida hade feber. Bara lite som tur är så vi har inte märkt så himla mycket på henne mer än att hon är litelite gnälligare än vanligt. Men inget anmärkningsvärt som tur är. Hoppas att det ger sig lika snart som det kom också. 


När vi ändå pratar om hur vi mår så kan jag meddela att min hesa röst börjar bli bättre. Jag tycker att det var ganska stor skillnad mot igår redan i morse. Det dryga var att jag hostade en hel del i natt istället. Men för att inte väcka mina två familjemedlemmar så försökte jag kväva hostningar i kudden. Det är inte det lättaste, men man kan ju alltid försöka. Efter lite vattendrickande lyckades jag i allafall somna om till slut. Men den där rethostan är fruktansvärt jobbig och irriterande. 


Anders fixar biffen till kvällsmaten. Det blir mos, brunsås och hemgjorda biffar. Gott. Sen blir det lite fredagsgotte i soffan. 

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards