Loja har ordet!

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Louise Bertilsson - 8 november 2012 20:16

Fy vad tråkigt det är med den där högen av papper som man alltid samlas, den där berömda högen som man alltid säger att man inte ska göra men som ändå blir. Den där högen med pappersjobb som är så himla tråkig att ta reda på. Den var borta när jag kom hem från jobbet idag. Jag blev jätteförvånad! Anders hade gjort ett rejält städryck å rensat och fixat och donat på databordet, så nu kan vi faktiskt se hur bordet ser ut =) 


Han hade även krattat löv, tagit undan alla utemöbler, dammsugit huset och plockat inne. Allt detta + att han har varit ute och lekt med Ida samt tagit en promenad! Ibland händer det att han imponerar på sin fru, hihi =)


Nu har vi gjort dagens goda gärning å skickat en sista hälsning. En liten gåva för att visa vårt deltagande. En gest som jag tror blir väldigt uppskattad. Hoppas. 


Nu blir det tv:n. 

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards