Loja har ordet!

Alla inlägg den 22 november 2012

Av Louise Bertilsson - 22 november 2012 18:00

Idag är det en mörk dag. Alltså ute, vädret är inte kul. Grått och trist hela dagen. Man blir trött. Nu skulle det sitta fint med en liten snödimp så det ljusnar lite ute.


Igår, däremot, var det en superfin dag. Då tog vi med oss barnen på en härlig promenad för att titta på hästarna. Efter att vi tittat på de 3 hästarna som gick i sin hage en stund, ätit banan och druckit lite vatten gick vi upp i skogen. Vi följde motionsspåret tillbaka till förskolan. Barnen, med sina rosa reflexvästar, sprang/gick fritt på grusvägen. De var jätteduktiga så det var verkligen en lyckad promenix. Vi gick förbi en porlande bäck där jag hade kunnat bli stående länge. Det var superfint och det kändes nästan som att vi befann oss i en riktig trollskog. Jag skulle inte ha blivit förvånad om det skulle kika fram ett litet troll bakom en mossig sten. Men nej, de höll sig undan. 


Jag förevigade den där riktigt härliga skogskänslan med mobilen:

 

Kul att ha en mobil som har riktigt bra kamera. Nu är man liksom aldrig kameralös, och man kan få tillfälle att ta såna här fina bilder från en härlig förmiddag på jobbet =)


Nu ska jag strax göra lilla damen sällskap i duschen.


Ida hälsar förresten att det är gott med "jådott", hihi =) 





Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards