Loja har ordet!

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Louise Bertilsson - 23 juli 2012 20:05

Aders nattar Ida å jag passar på att blogga lite. Den utlovade bilden på frigge kommer här.


Nu är det panel på HELA frigge. Så nu börjar man kunna se hur det kommer att bli när det är klart. Anders har till och med börjat måla friggis. Hela baksidan är målad, och även en liiiiten bit på sidan mot sandlådan.


 

Här ser man även hur helheten blev med gunga, sandlåda och friggebod. Tycker det blev kanonbra med den lilla trion, hihi... =) Och ännu bättre blir det ju mer klar frigge blir. Nöjda är vi verkligen trots att det har tagit mycket tid. Men det är det värt i slutändan eftersom vi får den precis som vi vill. Hela trion på bilden är designad efter vårt huvud. 


Dags att flytta tillbaka till soffan tror jag minsann, hör steg i trappen vilket betyder att prinsessan sover. 

Av Louise Bertilsson - 23 juli 2012 16:45

Ibland blir jag förvånad över Anders städryck. Det händer inte så ofta, men när det väl inträffar blir det sannerligen rent! Allt på sin plats, rent och snyggt - precis som det ska vara. 


Nu ska även släpet lassas för en tripp till tippen. Vi ska bland annat säga adjö till våran gamla rykande micro som har tjänstgjort för sista gången, + en massa annat bråte. Det är skönt att rensa och slänga!

Av Louise Bertilsson - 23 juli 2012 14:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards