Loja har ordet!

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Louise Bertilsson - 15 juli 2012 20:12

Spöregn och grått ute. Mörkt inne. Det var som upplagt för att tända lite levande ljus till tv-myset. Eller ja, så mycket tv-mys blev det inte för det började åska. Vi tände ljus iallafall, och NU ska vi sätta oss i soffan och se film är tanken. Vi får hoppas att åskan håller sig borta. 


Det är ju bedrövligt att man ska behöva tända ljus i mitten av juli. Det är även sorgligt att våran gräsmatta är som en sjö. Vi har inte fått i ordning på den igen efter dräneringen och nu är det inte ofta vi vill sätta ner Ida där för hon blir bokstavligt talat dyngsur. Inte kul! Vi måste verkligen greja våran gräsmatta, men det får tyvärr inte bli i år. Den här sommaren verkar regna bort, tyvärr. Men man får väl försöka se det positiva i det hela; vi är ju iallafall lediga tillsammans. Men vi skulle önska lite mer av varan som stavas värme. Solen behöver inte vara gassande för min skull, moln är hjärtligt välkomna, och framförallt värmen! Värmen vill jag ha! Tack. 

Av Louise Bertilsson - 15 juli 2012 15:28
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards