Loja har ordet!

Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Louise Bertilsson - 27 juli 2012 18:54

Som ett brev på posten kom träningsvärken efter gårdagens joggingtur. Men det gör inget, jag är snarare glad för att den kom. Träningsvärk är bra värk och den ska man vara glad att man får, det måste ju innebära att man har kämpat bra!? =) 


Det har hänt lite på frigge idag också: 

Hängränna - check! 

Takfot - check! 


Och grillningen nu på kvällen var superdupergod måste jag säga. Idag har vi varit ute HELA dagen förutom lite städning och tvätt. Men annars har vi varit ute hela tiden. Ida bosatte sig i sandlådan efter mellis, sen var det duschen som gällde. Huvva vad skitig hon var!! 


Inte att förglömma; jag hade en liten guldstund för mig själv när Ida sov. Jag satt nämligen ute på altan och läste och ni som känner mig vet att det är guld värt för mig. Att för en stund få krypa in i bokens spännande värld - det är härligt det! =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards