Loja har ordet!

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Louise Bertilsson - 6 juni 2012 20:24

Nationaldagen. Röd dag. Röda dagar i almanackan är alltid välkomna (speciellt om de infaller på vardagar, hihi). Så idag har vi varit hemma allihopa =)


Vi har hunnit med mycket. Eller njae, inte jättemycket, men ändå haft fullt upp hela dagen i princip. Jag har klippt gräs, Anders har varit på byggmax och handlat lite kompletterings-virke till frigge och så har vi har haft trevligt fikabesök och kalas för mamma och ett försenat kalas för Ida.


Idag har det förresten gått mycket bättre med mockasinerna, så det går framåt =)


Just nu sitter vi å kollar på Arga snickaren, gillar det programmet, man får faktiskt inspiration och lust att prova. Och det gör jag. Jag iakttar. Jag provar. Jag bygger. Det är kul! Lite av det Anders Öfvergård har satt sig i mitt huvud, han säger mycket bra faktiskt.

Av Louise Bertilsson - 6 juni 2012 08:35

Måste bara berätta om en rolig grej. Igår kväll vid matbordet när vi åt kvällsmat så pruttade Ida. Det smattrade högt i blöjan. Det roliga var att direkt när det hade smattrat klart pekade hon med sitt söta lilla pekfinger på pappan. 


Hihi, snacka om att skylla ifrån sig...  =)

Av Louise Bertilsson - 6 juni 2012 08:11

6:e juni. Sveriges nationaldag. Men det struntar vi i. Vi har en annan anledning att fira, en mycket viktigare anledning. Det är nämligen min mammas födelsedag idag.


Så här kommer en massa grattiskramar via cyberspace bara till dig mamma - för att du är du och för att det är din dag idag!


Jag tänkte skicka ett sms kl 4.20 i morse när vi var vakna en liten stund, tänkte att jag skulle bli först med att säga grattis, men jag orkade faktiskt inte... 


Vi ses senare idag, och då ska du få många kramar live också. Förstås!


GRATTIS än en gång världens bästa mamma! Hoppas att din dag blir så bra som du vill.


Ida flikar in med en grattishälsning till världens bästa mormor! =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards