Loja har ordet!

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Louise Bertilsson - 18 juni 2012 18:45

Yes! Idag är dagen då pappan i familjen har fått sommarlov. Och i år tar han riktigt riktigt långt sommarlov. Han kommer nämligen inte börja jobba förrän tidigast januari 2013. När sommarlovet är slut tar han pappaledigt och är hemma och myser i höstrusket med den bästa =) Så han förlänger sommarlovet med föräldraledigt. 


Jag fick ett MMS med ett brev som han hade skrivit från Ida till sina kollegor. Så här hade han skrivit:


Hej pappas jobbarkompisar!


(här var det en bild på Ida)


Jag kommer att ha min pappa hemma under hela hösten. När vårterminen börjar så släpper jag (kanske)tillbaka honom till er på Berga. /Ida


Tyckte det var roligt! =) Och jag är övertygad om att det här brevet kommer få många kollegor på Berga att le! =)


Nu ska vi njuta av att vara hemma, alla 3 i många veckor! Vi hoppas på lite bra sommarväder också, tack. 


För att fira ankomsten av sommarlovet ärade vi Pizzeria Malmen med ett besök =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards