Loja har ordet!

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Louise Bertilsson - 25 juni 2012 15:56

När Ida ändå är sjuk och vi tillbringar dagen inne så kan det lika gärna regna. Det gör liksom ingenting. Och regn behövs onekligen ibland så det var bra timing. Ida mår iallafall lite bättre idag, febern nyligen (innan Ipren) var strax över 39. Så vi hoppas att det har vänt. Vi hoppas att Ida är på bättringsvägen, men det vekar så iallafall. Hon är förstås fortfarande hänging, gnällig och inte sig själv riktigt. Men det är ju inte så konstigt... 


När Ida sov efter lunch bakade jag. Igen. Den här gången blev det rågsiktskakor. Och jag kan meddela att smakade gott när det vankades mellis på eftermiddagen. 


Vi har även passat på att rensat i Anders garderob. Nu är det bara min garderob kvar som behöver gås igenom. Men det tar jag inte riktigt än. 


Nej, ska se vad min sjukling och hennes pappa har för sig... 

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards