Loja har ordet!

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Louise Bertilsson - 14 juni 2012 16:21

För en stund sen satt Ida på golvet i datarummet och jag satt en stund vid datorn.


Jag hörde hur hon grejsade med diverse saker. Och när jag kollar har hon lyckats få ut en pärm ur bokhyllan som hon satt och bläddrade i. Hon älskar verkligen att sitta och bläddra i allt som går att bläddra i; böcker, tidningnar, pärmar, reklam - ja allt.


När jag gick dit för att ta bort pärmen fick jag se vad det var hon satt och bläddrade i den här gången; och det var inget mindre än våran C-uppsats som vi skrev på höskolan.


Hon satt och bläddrade fram och tillbaka i våran C-uppsats. Undrar om det var nåt som inte stämde kanske? Hihi =) Efter en stund tröttnade hon på den och gick vidare i bokhyllan. Där hittade hon en fransk-svenskt lexikon som hon tyckte var intressant. Och under det låg ett spanskt-svenskt lexikon som hon också passade på att kika i.


Hihi, avancerad litteratur idag med andra ord! =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards