Loja har ordet!

Alla inlägg den 30 juni 2012

Av Louise Bertilsson - 30 juni 2012 20:13

Det var visst lördag idag. Konstigt vad veckorna springer iväg snabbt.


I morse strax efter 7.30 tror jag det var, började jag montera en av förvaringsmöblerna vi köpte på Ikea i onsdags. Är man uppe och klar tidigt kan man lika gärna börja greja med nåt tidigt också. Och det gjorde jag. Det var monterat och klart nästan en timme senare. Det regnade, men det gjorde inget för vi grejade inne. 


En förmiddagspromenad med familjen. Sen började Anders lägga lite golv i frigge. 


Det blev en liten impulsåkning till mamma och pappa för lite mellis/fika. Jordgubbar och glass, och rabarberpaj till Anders som tyvärr inte tål jordgubbar. Supergott! 


Hem. Greja lite. Jag grejade lite med mitt projekt.


Efter kvällsmaten fick vi besök av svärföräldrarna. Vi var ute och ging ging och Ida kollade på Zeb som sprang efter en pinne.


Nu sover Ida som den prinsessa hon är. Hoppas på ännu en bra natt. 

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards