Loja har ordet!

Direktlänk till inlägg 29 juni 2012

mitt hemliga projekt

Av Louise Bertilsson - 29 juni 2012 07:15

I tisdags påbörjade jag mitt lite hemliga projekt, och igår fortsatte jag lite. De som vet, de vet. Mer tänker jag inte säga om VAD projektet handlar om. Jag har iallafall ett projekt, ett eget projekt, som jag ser fram emot att genomföra. Jag har som sagt redan börjat. Och självklart kommer det komma bilder, men det får bli när det är klart. Då ska jag visa mitt projekt, hur det blev.


Jag hoppas att jag blir nöjd, att det kommer bli så bra som jag har tänkt. Att det kommer bli som bilden jag har i mitt huvud av hur det kommer se ut när det är klart. Jag hoppas. Och jag kommer göra mitt allra bästa för att lyckas med det. Jag kommer naturligtvis ha hjälp av Anders när jag vill och behöver, men jag kommer att försöka så gott jag kan. Jag kommer försöka, trixa och greja innan jag ber om hjälp. Jag tar fram min envishet och min uppfinningsrikedom så kan jag ju komma ganska långt redan där. Jag hoppas kunna imponera lite på bland annat Anders. Jag är hittills imponerad av mig själv faktiskt. Det är roligt. En härlig känsla att känna sig nöjd med det man hittills gjort. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Bertilsson - 7 januari 2017 10:52


Av Louise Bertilsson - 20 oktober 2016 16:53

Nästa helg blir det vintertid, klockorna ska flyttas. Kände att jag måste börja i god tid... Har redan flyttat klockan från sovrummet till vardagsrummet och klockan från vardagsrummet till badrummet. Svårast var mikroklockan. Nu är hela mikron i sov...

ego

Av Louise Bertilsson - 8 augusti 2016 19:49


före och efter

Av Louise Bertilsson - 30 juli 2016 19:59

Jag har bestämt mig. Jag kommer att lägga upp nån bildbomb ibland, men mer än så blir det nog inte just nu. Känner inte för att skriva, så ni får nöja er med lite bilder. Men en vacker dag kanske jag kommer tillbaka om det är nån som vill läsa mina o...

Av Louise Bertilsson - 20 juli 2016 12:57

För att jag måste.. Bara därför. Jag är snart 32 år och jag inser att jag fortfarande har så många obesvarade frågor. Jag har till exempel aldrig fått reda på ifall Sarah kom till hörnet vid 7-eleven eller hur man tar den blå vägen hem... va...

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards