Loja har ordet!

Alla inlägg under juni 2009

Av Louise Bertilsson - 12 juni 2009 22:03

Idag har det varit skolavslutning på Anders jobb.

Dagen till ära var han sååå snygg i kostym, skjorta och slips när han åkte till jobbet!!

Av Louise Bertilsson - 12 juni 2009 17:45

Idag har det bara varit 4 personal som har jobbat (pga skolavslutning), men det har inte varit barn till mer än en avdelning så det har varit lugnt.

Även fast det är lite barn så är det samtidigt en himla röra när personal från olika avdelningar blandas. Barnen är det helt ok med, de anpassar sig snabbt. Det är värre med personalen som kör sitt race och i princip bryr sig noll om våra rutiner.


Så idag när jag kom hem var jag tung i huvudet, inte så konstigt. La mig på sängen och somnade visst... Skönt.


Nu är det dags att fixa i ordning tacos.

Av Louise Bertilsson - 12 juni 2009 12:22

Igår kväll när vi skulle försöka komma på vad vi skulle äta för kvällsmat gick det inge vidare. Det var inte det lättaste, vi tycker att vi äter samma jämt.. Så vi bestämde att vi ska göra en matlista för varje vecka så att man vet från dag till dag vad vi ska göra för mat, då behöver man inte fundera ett dugg. Och så är det ju lätt att handla allt vi behöver också eftersom vi handlar en gång/vecka.

Så ikväll blir det tacos! =)

Av Louise Bertilsson - 11 juni 2009 16:31

Då var det ordat.

På tisdag nästa vecka (!) ska jag klippa mig.

I Ludvika blev det. Tur att det fanns nån som har tid att fixa min frilla innan sommaren är över! =)

Av Louise Bertilsson - 11 juni 2009 15:09

...att få en klippningstid innan semestrarna.

Jag brukar inte ha nå krav på NÄR det bör klippas, men jag har inge lust att vänta till efter semestrarna. För såå roligt är det inte att ha en förfallen frisyr. Det kanske får bli så att jag får lov att åka till Ludvika å klippa mig den här gången också (om det nu finns nå tider kvar vill säga). Måste ringa på en gång å fråga!!

Av Louise Bertilsson - 11 juni 2009 15:05

Idag har jag, tillsammans med en personal från en annan förskola, setat i 3 timmar och lagt pussel. Pusslet handlade om att få ihop ett personalschema för sommarens stängningsveckor.


Ett oerhört svårt pussel vill jag lova, men jag tror att vi lyckades till slut.

007

Av Louise Bertilsson - 10 juni 2009 21:59

NEJ!

Har nyss kollat på säsongavslutningen av Grey´s anatomy och jag blev jätteförbannad att det var George O´malley som var den svårt skadade mannen. Trodde först inte att det var sant, ville inte tro det!!

Men tydligen så var det sant, tur att det bara är en tv-serie, men jag blev ändå förbannad.


www.kanal5.se benämner det som chockfinal och jag kan inte göra annat än att hålla med!!


Var det nån mer som såg det?



Av Louise Bertilsson - 10 juni 2009 20:02

Det är mycket säsongsavslutningar på tv så här års... alla program tar semester.

Ikväll är det sista avsnittet av Grey´s Anatomy. Spännande! Och sorgligt anar jag.. de sista 2 avsnitten har varit väldigt sorgliga, men fina.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards