Loja har ordet!

Alla inlägg den 5 april 2009

Av Louise Bertilsson - 5 april 2009 17:18

Nyser, snorar och har ont i halsen. Så kan man beskriva min eftermiddag.

Jag har tagit det lugnt. Läst. Tittat på tv (men då somnade jag så det var ingen bra idé). Setat vid datorn och spelat onlinespel. Har även deklarerat, så nu är det klart - skönt att slippa tänka på det.


Nu står riset på kokning, och kasslern och chili-gräddsåsen är i ugnen! Börjar vattnas i munnen, börjar bli hungrig.


Ikväll blir det Wipeout.

Apropå det så känns det som att vara med i det programmet när man går på de små skogsvägarna här på Uvberget. Det är geggigt och blött, så det gäller att hålla tungan rätt i mun för att inte halka och rasa rätt ner i gegget!

Hittills har det gått bra!

Av Louise Bertilsson - 5 april 2009 13:35

I morse när jag vaknade hade jag ont i halsen. Abbans!

Tycker inte att det var så längesen jag var sjuk. Vill inte igen!

Det fick bil honungsvatten och halstabletter för att lindra.


Efter frukosten började jag tvätta fönster. Så nu har jag tvättat innefönstren i alla rum utom kök och vardagsrum. Vill inte tvätta utsidan av fönstren förrän lastbilen som sopar upp allt grus har varit här. Som det brukar vara så yr det sand och grus som bara den i luften när det sopas.. Och jag vill inte riskera att behöva tvätta om fönstren!


Nyss har vi varit ute på en liten promenad och plockat björkris. Har även satt fjädrar i det så nu är det fint!


En annan som har blivit vårfin (både städad och tvättad) är UFS, så nu är han glad och ren också!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards