Loja har ordet!

Alla inlägg den 29 april 2009

Av Louise Bertilsson - 29 april 2009 22:22

Nu är all tapetsering klar. Målaren var här idag och gjorde det sista, så nu njuter jag varje gång jag går in i köket.


Jag har försökt ta bilder på underverket så att ni ska få se, men jag har inte lyckats ta en enda bild som ger det nya köket nån rättvisa över huvudtaget, så tyvärr måste jag meddela att det inte blir några bilder på hur köket blev. Jag vill inte lägga ut några "falska" bilder av köket som blev så himla snyggt! Därför är det bättre att du får kika live istället nästa gång du kommer hit...


Nu är iallafall det mesta tillbakaflyttat i köket, allt utom en skänk som vi väntar med till helgen när det är listat bakom den. Skänken är av massiv ek så den är tung att kånka runt på i onödan. Då är det bättre att vänta ett par dagar till.


Och nästa vecka eller veckan därpå kommer de sista hantverkarna och lägger in ny och fräsch matta i trappen. Sen är det klart!


Natti natti.

Av Louise Bertilsson - 29 april 2009 17:08

Inte visste jag att Camilla Läckberg har skrivit en bok som heter Snöstorm och mandeldoft. Tänk att man ska lära sig nåt nytt varje dag.. nån dag måste väl platsen i skallen ta slut, det borde bli fullt nån gång, eller?

Måste googla på Läckbergs, för mig, okända bok för att se vad det är för sorts bok. Deckare kanske? Handlar den om Patrik och Erica tro?

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards