Loja har ordet!

Alla inlägg den 13 april 2009

Av Louise Bertilsson - 13 april 2009 18:58

Jahapp, då var den här långledigheten snart slut.

Dags att ladda inför en ny jobbvecka igen då. Men det blir inte så tungt som det låter. För det första är det ju bara 4 dagar, och för det andra så har min avdelning planering på fredag mellan 8-13. Och då kl 13 slutar jag!

Och för det tredje så är det många av barnen på avdelningen som har påsklov, så det blir en lugn vecka på många sätt och vis.


Men jag klagar inte över det heller! Det ska bli skönt att få mjukstarta lite efter att ha haft en dunderförkylning. Apropå det så är jag inte helt bra än, men jag är så pass bra att jag kan jobba iallafall och tur är väl det!


Nu ska jag gå å hjälpa Anders att mäta hur mycket lister vi ska köpa imorn. Vi var nämligen till hans mormor och morfar idag och hämtade släpet, så nu är det bara att spänna för draghästen (UFS) och ta hem lister. Listigt va?! =)

Av Louise Bertilsson - 13 april 2009 14:11

Igår kväll när jag och Anders var ute och gick hittade vi både blåsippor och vitsippor på många olika ställen. Ett garanterat vårtecken att hitta så mycket blommor!


Anders knäppte kort på dem med mobilen, men jag vet inte hur man gör för att lägga in dem i datorn så att jag kan visa er. Tyvärr. Men om vi går förbi där igen ska jag komma ihåg att ta med den riktiga kameran så att jag kan visa vad fina vårblommorna är i Smébacken.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards