Loja har ordet!

Alla inlägg den 25 april 2009

Av Louise Bertilsson - 25 april 2009 19:36

Idag har det varit premiär för grillningssäsongen. Flintastek med potatissallad till, mums!


Nu har vitvarorna börjat flytta in i köket igen. Diskmaskinen och spisen är på plats. Men kylen och frysen får vänta tills tapetseringen är klar. Vi ska nog klara oss några dagar till med att hämta mat i vardagsrummet. Så sent som igår gick jag till köket för att hämta mjölk, men då frågade Anders vad jag höll på med. Jag tänkte mig inte för, och det är i och för sig inte så konstigt kanske, för det är lite egendomligt att ha vitvarorna i vardagsrummet.

Av Louise Bertilsson - 25 april 2009 14:14

Har nyss kommit in från balkongen, har setat i solen och läst en stund.

Skönt skönt skönt!

Men ögonen blir väldigt trötta så man lär gå in en stund emellanåt och få tillbaka skärpan.


Anders är ute och tvättar vinterhjulen till UFS, så att de bara är att ta fram igen i vinter när det är dags. Men nu ska vi inte prata om vinter nu när sommaren nalkas!!

Fika strax, är sugen på frukt!

Av Louise Bertilsson - 25 april 2009 12:46

Nu har jag och Anders nyss kommit hem från en auktion. Fick se i tidningen i morse att Nisses här i Smébacken ska auktionera ut en massa grejer idag och imorn, så vi bestämde oss för att åka dit och kika.


Vi köpte dock inget, hittade inget som föll oss i smaken.


Gick in på Hoganders istället och köpte 2 haspar till jobbet så att vi kan begränsa barnens tillfång till att öppna dörrar. Köpte även handskar till mig att ha i trädgården när jag grejar. Det är svårt att hitta arbetshandskar i min storlek, så nu slog jag till när jag hittade ett par som passade perfekt.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards