Loja har ordet!

Alla inlägg den 6 april 2009

Av Louise Bertilsson - 6 april 2009 19:17

Kände mig helt slut på jobbet idag. Visste inte hur länge jag skulle orka, men jag stod ut ganska länge ändå tycker jag.

Väl hemma la jag mig i sängen med ett rejält dunkande huvud och en mycket snorig näsa. Halsen gjorde också ont för den delen.

Somnade ovaggad.


Vaknade efter mer än 1 timme och hade samma dunkande huvudvärk och näsan var exakt lika snorig som när jag la mig. Blää!

Denna eländiga förkylning som skördar sina offer.

Ringde jobbet och sa att jag blir hemma imorn. Orkar inte göra nånting när det är så här. Dumma förkylning! Hatar att vara sjuk när det är så fint väder!! Då vill jag bara vara ute med barnen på jobbet och njuta av värmen, men så blir det inte imorn tyvärr.


Håller alla tummar jag har för att jag ska må bättre imorn så att jag kan jobba igen på onsdag, men man ska väl inte hoppas för mycket..


Nu blir det Sjukhuset, sen sista avsnittet av Familjen Annorlunda.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards