Loja har ordet!

Alla inlägg den 14 april 2009

Av Louise Bertilsson - 14 april 2009 20:01

Hunnit med en massa idag efter jobbet (slutade 13.00)


Först gick jag på stan en sväng medans Anders tränade. Jag vill vänta till helgen med att träna eftersom jag fortfarande är förkyld.


Efter stan blev det en tur upp till Anders föräldrar för att fika.

Sen iväg till Bergslagens golvservice för att efterlysa vårt kakel som vi har beställt. Det var försenat i leveransen sa de, men det bör komma innan helgen. Jadu, det är nog bäst för dem att det gör det för på måndag kommer det ju gubbar hit å kaklar! Det blir svårt utan kakel ju...


In på Coop bygg för att köpa roller till att måla taket och några andra detaljer med. In på MM och köpte mjölk. Sen Dollarstore för att köpa presentpapper. Det fanns bara en massa julpapper när jag kollade här hemma, och det passar sig inte riktigt tycker jag när vi snackar kalas.


Och sist men inte minst så gjorde vi det vi egentligen åkte till Ludvika för, nämligen köpa lister (tak, golv och runt dörrar) på AB Karl Hedin. Det var lite klurigt att tänka ut hur mycket list vi skulle behöva, men jag tror att vi lyckades.


Nydushad nu. Snart filmtime. Börjar inte förrän 9.00 imorn så jag kan sova liiite längre då. Skönt.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards