Loja har ordet!

Alla inlägg den 23 april 2009

Av Louise Bertilsson - 23 april 2009 20:16

Tack farmor!


Ja, jag håller med om att det programmet inte är mycket att hurra för, men jag kollar ändå. Som sagt, LITE kul är det ibland..

Av Louise Bertilsson - 23 april 2009 19:54

Härmed efterlyser jag alla kommentarer, det har börjat bli glest med dem nu för tiden. Trist!

Kommentera mera!

Av Louise Bertilsson - 23 april 2009 19:43

Hjälp! Jag är med i en japansk tv-show.

Är det nån som har sett det programmet? I vilket fall som helst så är det ett VÄLDIGT sjuuuukt program! Japanerna är helt knäppa, enormt skrikiga och överdrivna!


När vi hade sett första programmet skakade vi bara på huvudet och undrade vem i hela fridens namn det är som har kommit på det här programmet. Vi sa att vi inte kommer kolla på det nå mer, men det har inte kunnat gå att undvika. Det är trots allt lite komiskt på sina ställen, ett lättsamt program som ibland lockar till lite skratt. Perfekt en torsdagskväll när man är trött.

Av Louise Bertilsson - 23 april 2009 16:52

Nu förstår jag varför barnen blir så trötta när vi har varit ute.

JAG är nämligen också väldigt trött efter att ha varit ute PRECIS hela dagen!

Jag började jobba kl 09.00 och då var vi ute och städade. Det är nämligen skräpplockarvecka den här veckan så varje avdelning hade ett område som vi letade skräp på. Min avdelning var kvar på gården och städade eftersom vi har så många små barn.


När vi hade städat klart lekte barnen ända tills det vankades mat. Det blev foliepaket med klyftpotatis, korv och köttbullar som vi åt ute i det härliga vädret. En riktig höjdare med såna där foliepaket att äta när man är ute! Tummen upp för plockmat!


Sen sov barnen och vi passade på att ta raster. Då gick jag faktiskt in en vända. Skönt.


När barnen vaknade lekte de ända fram till mellanmålet som vi också åt ute.


Så idag har vi varit ute HELA dagen!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards