Loja har ordet!

Alla inlägg den 20 april 2009

Av Louise Bertilsson - 20 april 2009 17:12

Det kom ingen hantverkare idag, men det finns en BRA anledning till det. Det var nämligen så att de hade tänkt komma hit på eftermiddagen idag, men eftersom vi inte skulle kunna gå på golvet i köket då när vi kom hem från jobben så bestämde de sig för att åka hit 2 gånger imorn istället.

Så jag är faktiskt inte ett dugg besviken på dem eftersom de hade en så bra anledning! De kommer ändå hinna bli klara till fredag sa de och då är det lugna gatan. För de har till fredag på sig, sen på måndag kommer målaren och tapetserar och då måste allt vara klart med golvet och kaklet. Men jag tror inte att det är några problem, de kommer hinna!

Av Louise Bertilsson - 20 april 2009 12:22

Det brukar vara roligt att komma hem efter jobbet, men idag ska det bli extra roligt! Spännande att se om hantverkarna har börjat greja och isåfall VAD de har gjort.


Det var förresten skönt att börja cykla till jobbet igen.

Nu är cykeln lagad, och jag är någolunda fri från förkylningen så nu är det dags att gränsla cykeln igen och ta nya tag.

Synd bara att stegräknaren inte gjorde några utslag när man cyklade.. men jag har hört att man får omvandla cykelturen till steg. Undrar hur man tar reda på hur man gör det då.


Just nu skulle jag bara vilja sätta mig ute på våran balkong i solen och läsa en bra bok. Men jag lär väl vara kvar på jobbet ett tag till antar jag.. Man lär väl fullfölja sin plikt även idag.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards