Loja har ordet!

Alla inlägg den 10 april 2009

Av Louise Bertilsson - 10 april 2009 22:38

Nu har även cykeln fått på sig nya och fräscha sommardäck. Lättrullade däck, så det kommer nog märkas stor skillnad mot dubbdäcken. Men de var guld värda när det var isigt och halt ute! Jag kände direkt när dubben tog fäste i den hala isen, men förhoppningsvis så blir det inge mer sånt väglag den här säsongen, så dubbdäcken får vara i garaget och vila till nästa säsong! För nu vill vi ha sommar!!!

Av Louise Bertilsson - 10 april 2009 11:13

Långfredagen idag. Undrar varför den är längre än andra fredagar? Hmm. Hoppas att nån vänlig själ kan förklara det för mig i en kommentar kanske =)


Igår berättade jag att jag var på bättringsvägen, och idag känns det som att jag har vandrat rätt långt på den vägen faktiskt! Jag känner mig mycket piggare och har mer ork idag. Viljan finns liksom till att göra nåt! Och det är ett framsteg vill jag lova! Har till och med sminkat mig idag, vilket jag inte har gjort sen i måndags. Är man sjuk så är man.


För drygt en timme sen ringde det på dörren. Påskkärringar trodde vi, men icke! Det var en jobbarkompis som kom med ett påskägg som jag hade fått från ett barn på avdelningen. All personal på Norrskenet fick ett varsitt påskägg med godis. Sötis!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards