Loja har ordet!

Alla inlägg den 28 april 2009

Av Louise Bertilsson - 28 april 2009 21:41

...att följa med mig till jobbet imorn.

Idag när jag cyklade till jobbet så kände jag mig nämligen lite matt i benen, och då kanske ska tilläggas att det är mest nerförsbacke. Så det är nog ingen bra idé att anstränga sig i onödan när det är som det är med både halsen och de matta benen.

Det känns absolut inte som att jag skulle ha feber och det är inga som helst problem att jobba, men jag märker att nånting är det som inte är 100% bra.

Hoppas bara att det slipper bli värre, för jag VÄGRAR att bli sjuk igen!!


Ska välja kläder inför morgondagen och sen lägga mig i sängen och läsa innan det är dags att sluta ögonen för den här dagen.


Natti natti.

Av Louise Bertilsson - 28 april 2009 18:27

Det mesta av tapetseringen är klart nu, det är bara fondväggen kvar och den görs imorn. Så snart kan vi börja ställa tillbaka alla möbler på sin riktiga plats så att det blir ordning och reda igen! Det går an att ha oreda ett tag, det går att leva med, men det är inge kul om det blir FÖÖÖR länge!


Det blev enormt ljust och fint nu när den nya ljusgråa tapeten kom upp på väggarna!


En dusch? Ja tack gärna!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards