Loja har ordet!

Alla inlägg den 16 april 2009

Av Louise Bertilsson - 16 april 2009 20:08

Var nyss inne på aftonbladet.se och fick se det här hemska!


http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article4922472.ab


Finner inga ord, det är helt otroligt, tror inte att det är sant. Det MÅSTE vara ett urdåligt skämt, för det FÅR inte vara sant att barn är så sjukligt utseendefixerade!! Hallå föräldrarna, gör så att era barn fattar! Sätt stopp!

Men i klippet ovan verkar det som att mamman tycker att det är Ok.. jag fattar ingenting!! Blir så irriterad! Det är inte så konstigt att många inte är nöjda med sig själva om det ska börja redan i så unga år!

Av Louise Bertilsson - 16 april 2009 17:29

I förrgår var vi till Bergslagens golvservice i Ludvika och efterlyste vårt kakel (skrev det även i bloggen då), som kommit på villovägar. Idag ringde de till Anders och berättade att det är hittat och att det är levererat och klart.

Lättade att veta att det finns att hämta i butiken. Så på lördag förmiddag innan vi ska hem till mina föräldrar ska vi hämta kaklet. Vi svänger även in på stan och hämtar en halogenlampa med 3 spotlights som vi ska ha som bänkbelysning i köket. Kommer bli kanon!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards