Loja har ordet!

Alla inlägg den 21 april 2009

Av Louise Bertilsson - 21 april 2009 16:32

Kom hem 15.30 idag.

Och jag hinner inte mer än hem å vända så ska jag åka tillbaka till jobbet. Personalmöte som börjar kl 17 är det som gäller i 2 timmar framöver.

Sen när jag kommer hem är det bara att slänga sig i duschen, och sen tv:n.


Det är förresten färdigspacklat på golvet i köket nu. Så nästa steg är att slipa det så att det blir jämnt.


Jaja, ingen rast, ingen ro.. dags att leta reda på bilnycklarna och så småningom bege sig iväg till Skogsgläntan igen då.

Av Louise Bertilsson - 21 april 2009 12:34

Jag glömde förresten säga att hantverkarna har börjat spackla golvet i köket. De kommer att spackla 2 gånger innan jag kommer hem halv fyra. Om golvet är mörkgrått så får jag inte gå där, men om det är ljust så har det torkat och då får jag gå på det. Det skulle ju underlätta om jag får gå i köket. Annars blir jag isolerad till nerevåningen tills det blir ljust.

Av Louise Bertilsson - 21 april 2009 12:28

Jahapp, nu sitter jag i personalrummet igen och har rast.


Nu är det strax dags att gå tillbaka till avdelningen och äta en apelsin. Läskande, nyttigt, uppfriskande och gott!


Jag har faktiskt blivit väldigt duktig på att äta frukt, minst 1 frukt om dagen, även helger. Men jag har mycket lättare att äta frukt på våren och sommaren. Den mörka delen av året är jag inte så sugen.. men 1 frukt om dagen ska man väl klara även då.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards