Loja har ordet!

Direktlänk till inlägg 28 april 2009

UFS får äran

Av Louise Bertilsson - 28 april 2009 21:41

...att följa med mig till jobbet imorn.

Idag när jag cyklade till jobbet så kände jag mig nämligen lite matt i benen, och då kanske ska tilläggas att det är mest nerförsbacke. Så det är nog ingen bra idé att anstränga sig i onödan när det är som det är med både halsen och de matta benen.

Det känns absolut inte som att jag skulle ha feber och det är inga som helst problem att jobba, men jag märker att nånting är det som inte är 100% bra.

Hoppas bara att det slipper bli värre, för jag VÄGRAR att bli sjuk igen!!


Ska välja kläder inför morgondagen och sen lägga mig i sängen och läsa innan det är dags att sluta ögonen för den här dagen.


Natti natti.

 
 
Ingrid

Ingrid

29 april 2009 08:20

Hoppas att du inte blivit sjuk nu igen stackare! Håller tummarna att du klarar dig! Jap, har läst Isprinsessan och alla hennes böcker efter det, håller på att vänta ihjäl mig efter den som hon släpper nu i dagarna.... =) "Fyrvaktaren".. har du läst de andra efter Isprinsessan? 2.predikanten 3.stenhuggaren 4.olycksfågeln 5.tyskungen 6.sjöjungfrun 7.fyrvaktaren vänt vänt vänt .. sen finns det ju faktst en till som jag läst, som utspelar sig före isprinsessan,vad är det den heter... Jo, snöstorm och mandeldoft.. läst den ? ÄLSKAR hennes böcker... hihi,, vilket lång inlägg det blev idag,,, märks at jag skriver om något jag brinner för... hahaha... ha det så jättebra och lycka till med läsandet... dem är helt suveräna!!!! Kramar i massor! Och tack för den gulliga kommentaren i mitt i min blogg om "morfar".. de kändes bra men konstigt att åka dit... Men nu känns det helt suveränt att vi gjorde det!! Well... nu får det bannemä räcka för idag,, hihi,, kram igen!!

http://iddeh.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Bertilsson - 7 januari 2017 10:52


Av Louise Bertilsson - 20 oktober 2016 16:53

Nästa helg blir det vintertid, klockorna ska flyttas. Kände att jag måste börja i god tid... Har redan flyttat klockan från sovrummet till vardagsrummet och klockan från vardagsrummet till badrummet. Svårast var mikroklockan. Nu är hela mikron i sov...

ego

Av Louise Bertilsson - 8 augusti 2016 19:49


före och efter

Av Louise Bertilsson - 30 juli 2016 19:59

Jag har bestämt mig. Jag kommer att lägga upp nån bildbomb ibland, men mer än så blir det nog inte just nu. Känner inte för att skriva, så ni får nöja er med lite bilder. Men en vacker dag kanske jag kommer tillbaka om det är nån som vill läsa mina o...

Av Louise Bertilsson - 20 juli 2016 12:57

För att jag måste.. Bara därför. Jag är snart 32 år och jag inser att jag fortfarande har så många obesvarade frågor. Jag har till exempel aldrig fått reda på ifall Sarah kom till hörnet vid 7-eleven eller hur man tar den blå vägen hem... va...

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards